turist i tillvaron

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Tina - 18 mars 2011 23:24

Tentan idag gick inte bra alls. Det började med att jag glömde en del av mina anteckningar (som man fick ha med sig) hemma. Väl på tentan visade det sig att vi hade en uppgift på just det avsnittet, som jag inte kunde lösa överhuvudtaget. De två uppgifter som jag svarade på var på lagom nivå, men jag hann inte färdigt. Så det ska mycket till om jag ska bli godkänd på den tentan alltså...


För att trösta mig själv lite så åkte jag in till Alexa och satte sprätt på Erasmus-stipendiet. Det här är vad jag kom hem med:

* Grön topp från 1982

* Cardigan/Bolero från Veromoda

* Lila v-ringad topp från Zero

* Skjorta från Veromoda

* Polo från NewYorker


Och såhär ser grejerna ut på. Jag ska inte bli nån modebloggerska va?!

      

Ovido - Quiz & Flashcards