turist i tillvaron

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Tina - 13 mars 2011 23:16

Så typiskt mig att skriva om nästa termins kurser när jag inte ens avslutat den här terminen. En sak i taget... Sista tentan på fredag! Men sen har jag ett projektarbete som ska skrivas också, så det blir inget lov för mig utan endast föreläsningsfri tid, så som det så fint heter...


Efter en dag med plugg var det skönt att jogga till gymmet och köra ett pass. Jag körde ett nytt helkroppspass igår, som jag redan hade världens träningsvärk av, framförallt i bröst och lår. Egentligen hade jag planerat in löpning idag men jag gillar inte att springa med träningsvärk i benen eftersom jag har fått löparknä en gång pga det. Så jag tänkte att jag skulle gymma idag också och kanske kunna mjuka upp mina ömma muskler lite. Jag tror inte det funkade alls, för nu har jag bara mer ont... Jag hoppas det känns bättre imorrn!


Åh, förresten. Idag bokade mina föräldrar äntligen en resa till Berlin! Kul med besök! Så jag har hjälpt de att leta efter något bra ställe att bo på. Lägenheten jag har är lite för liten för att mina föräldrar ska kunna bo här, speciellt inte i fyra nätter.



PS. Rätt låt vann. Popular var iaf bättre än In the club.

Ovido - Quiz & Flashcards