turist i tillvaron

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Tina - 4 mars 2011 12:00

I går hade jag min andra järnvägstenta. Det kändes rent ut sagt förjävligt när jag satt och pluggade så jag hade inte så höga förväntningar på hur det skulle gå. Det var väl bra det kanske. Jag var förberedd på att jag inte skulle hinna svara på alla frågor den här gången heller, men jag hann faktiskt besvara alla frågor (som jag kunde). Det blev några luckor här och där och jag besvarade inte alla frågor fullständigt. Men om rättningen är hyffsat snäll så måste jag vara godkänd.


Efter tentan passade jag på att gå förbi min tyskalärare och hämta mitt betyg från tyskakursen jag har läst. 1,0 - högsta betyg!


Jag gav mig själv ledigt resten av dagen, för att ladda om till plugg inför nästa tenta. På tisdag har jag nämligen en muntlig tenta i vägprojektering.

Ovido - Quiz & Flashcards