turist i tillvaron

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Tina - 1 mars 2011 16:26

Ja, som rubriken redan avslöjat så hade jag min tredje tenta idag. De första två tentorna var muntliga och kurserna bara 3 poäng vardera. Det här var något helt annat. En sex-poängs-kurs med en vanlig skriftlig tenta som man kan förvänta sig på KTH, MEN nu hade jag 90 min på mig istället för 4-5 timmar som det brukar bara på KTH. NITTIO MINUTER. Jag vet inte ens om det hade gått att ens skriva ner alla svaren på 90 min... Jag hann svara på kanske två tredjedelar av frågorna och då inte ens fullständigt. Och jag satt inte och tänkte länge eller så, jag skrev nästan hela tiden. Och tidsbrist brukar aldrig vara mitt problem.


Det är okej med en jobbig/dålig tenta, men jag har en till likadan på torsdag :(


Efter tentan idag åkte jag till gymmet för att bättra på min träningsvärk från joggingrundan(!?) i söndags och körde ett rygg-ben-pass. Eftersom det var ett tag sedan jag gymmade regelbundet och jag ändå körde lika många set/rep med samma vikter som då, så antar jag att jag kommer straffas med grym träningsvärk imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards