turist i tillvaron

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Tina - 15 mars 2011 12:30

Som utbytestudent på KTH måste man skriva en reseberättelse när man kommer hem. Reseberättelsera laddas upp på KTHs hemsida så att alla studenter kan ta del av dessa.


Jag lusläste gamla reseberättelser innan jag åkte och det var verkligen en jättebra förberedelse!


Som sagt, jag kommer också att behöva skriva en, och för ett tag sen fick jag värsta geniala idén. Varför inte börja skriva på den direkt, jag har ju redan många erfarenheter, och varför inte publicera texterna på bloggen? Då behöver inte jag skriva hela reseberättelsen på en gång och ni läsare får också ta del av den!


Så från och med nu kommer det dyka upp inlägg som handlar om allt som en utbytesstudent på TU Berlin behöver känna till.  Var inte det en bra idé?!


(Och eftersom den här bloggen är sämst, så syns det inte i inlägget vilken kategori det har, utan kategorierna syns endast i menyn till höger...)

Ovido - Quiz & Flashcards