turist i tillvaron

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Tina - 1 maj 2011 22:02

Jag har ju skrivit och berättat om den första terminen (WS10/11 - vinterterminen) i Berlin. Så här tre veckor in på sommarterminen börjar det bli dags att tänka på hur jag vill att den här terminen (SS11 - sommarterminen) ska bli.


Jag vill:

  • Prata mer och bli bättre på tyska
  • Fortsätta att plugga flitigt och målmedvetet (jag är ju faktiskt här för att plugga också, inte bara dricka öl)
  • Träna mer, springa mer orientering och börja crawla
  • Fortsätta utveckla mig personligt, socialt, och mitt förhållande med Robert
  • Knyta fler kontakter i Berlin
  • Äta hälsosamt
  • Planera min tillvaro så att det blir som jag vill ha det
  • Hitta på fler roliga saker
  • Njuta av tiden som jag har kvar

Jag tycker nog att den sista punkten är viktigast!

Ovido - Quiz & Flashcards