turist i tillvaron

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Tina - 27 april 2011 21:55

Woho! Det är tiomila och jag är taggad att springa! Vi har inte lika bra lag som förra året, men det gör inte så mycket tycker jag. Att springa stafett är jätteroligt ändå! Och viktigast är att laget gör en bra insats, att man peppar varandra och att man kämpar för laget. Så för mig är det viktigt att vi springer bra utifrån förutsättningarna, att laget presterar, än att själva resultatet blir bra.


Jag hoppas kunna göra en bra insats på sträcka 2, 5.5 km gafflat. Helena Karlsson springer första, så jag kommer antagligen gå ut snart efter tätlagen. Alltid skönt att ligga i draget! Det ska bli spännande att se hur väl jag lyckats konservera formen under min tid i Berlin. Jag har inte tränat så som jag brukar och någon orienteringsträning har det inte blivit överhuvudtaget, men jag räknar med att min erfarenhet och rutin fixar den biten åt mig!


När jag väl är hemma ska jag dessutom passa på att träffa min familj, Robert och ha styrelsemöte med KOT. Hör av dig om du har lust att ses!

Av Tina - 27 april 2011 17:41

Jag berättade ju i ett tidigare inlägg om hur gamla och slitna lokalerna är där jag simmar på onsdagar. Jag försöker lära mig crawl men det går sådär... Här kommer några oskarpa bilder som jag tog i dåligt ljus/motljus med min mobilkamera. Jag vågade mig inte in till bassängen när jag hade bytt om och så, men det är inte mycket bättre där...

        

    

Mysiga lokaler va? Blir man inte sugen på att träna? Nja, sådär...

Ovido - Quiz & Flashcards