turist i tillvaron

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Tina - 30 november 2009 17:59

En gång ICA, alltid ICA...

Jag fick mitt schema för julen idag! För någon vecka sen ringde dom från ICA och frågade om jag ville jobba. Dum som är tackade jag ju ja, även fast jag hade tänkt mig ett lugnt, slappt, långt jullov... Men vad gör man inte för pengar :P Nu har jag fått schemat iaf, så nu kan jag börja planera mitt liv lite.


Det blev långfrukost idag. Jag orkade verkligen inte stressa, och jag hade ju ingen tid att passa, så jag tog det lugnt. Det var skönt :) Väl i skolan jobbade jag med uppgiften som vi ska lämna in i byggfysiken. Det var egentligen inte speciellt svårt, men det tar ju ändå lite tid att skriva. Sen var det meningen att jag skulle skriva på min tyska-uppsats, men det orkade jag inte, så jag åkte hem istället. Nu sitter jag här framför datorn och fördriver tiden fram till styrkan. Det blir mitt nioende styrkepass den här månaden :D

Ovido - Quiz & Flashcards