turist i tillvaron

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Tina - 2 november 2009 21:55

Tina goes biff

Två första passen införda i träningsdagboken. Känns bra! Det är roligare att fylla i träningsdagboken i början när den inte är fördärvad av en massa förkylningar och perioder av dålig motivation :P Höstlunken igår gick bra. Jag kände såklart av att jag har varit sjuk en vecka, men uthålligheten fanns där. Jag hade kunnat springa några kilometer till kände jag när jag gick i mål. Det var skönt :) Styrka idag. Det kändes bra att köra igen! Jag har slarvat med styrketräningen hela hösten, men nu i November och December tänkte jag köra lite hårdare igen. Tina goes biff!


Annars har dagen varit ganska slapp. Jag har ingen schemalagd undervisning, och det där med självstudier är... ovant :) Jag tror jag skulle vara lite mer disciplinerad om jag satt på en stol vid ett bord, än som idag, med laptopen i knät i soffan... Nästa måndag ska jag vara bakis (NSM), men måndagen efter det, då ska jag vara duktig! :D

Ovido - Quiz & Flashcards