turist i tillvaron

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Tina - 3 november 2009 21:25

Tisdagsträning i Granskog (bla)

Jag ber om ursäkt för den fula headern. Det bara skriker WordArt om den... Kanske för att det ÄR WordArt, men ändå :P


Idag började jag åtta för första gången sen... Jag vet inte när. Jag är osäker på om jag börjat åtta en enda gång i höst... Det var lite ovant att ställa klockan på 6.30, men det gick bra att kliva upp :) Jag är morgonmänniska :) Det var en helt okej föreläsning, och det gick att räkna de tillhörande uppgifterna, så det kändes himla bra faktiskt när jag åkte hem från skolan.


Träningen ikväll var löpning i snacktempo på den nyreflexade "Marres backrunda". Bra med reflexbana, men jag hade gärna haft lite finare stråk och mindre backar... Hur som helst, lugn löpning passade mig bra med tanke på att jag fortfarande är lite seg efter min förkylning. Jag gillar tisdagsträningar! Det är roligt att träna tillsammans, och bastu efteråt är ju inte heller helt fel :P

Ovido - Quiz & Flashcards