turist i tillvaron

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Tina - 25 februari 2011 19:36

Igår efter tentan belönade jag mig själv med att gå till gymmet! En månad sedan sist... :$ Det var väldigt härligt att gymma lite igen!! Jag körde med mina vanliga vikter och visst att jag blev lite tröttare än vanligt men det var inte så farligt. Med tanke på att jag inte tränat på så länge är jag i oförskämt bra form, men jag kände på mig att det ändå skulle straffa sig med en gryyym träningsvärk. Jag hade rätt. Jag kände redan igår kväll hur det smög sig på och nu lyfter jag helst inte armarna om jag inte måste...

Av Tina - 25 februari 2011 10:43

Bra idag är att:

Mina inlämningsuppgifter i vägkursen är godkända!


Mindre bra idag är att:

Kaffet är slut...


Annars då?

Jag hade min andra tenta, även den muntlig, igår. Jag tyckte att jag hade lärt mig bra och så, men det kom såklart frågor på just de avsnitt som jag kunde minst, eller lite sådär vinklat så att man faktiskt måste ha förstått nåt och inte bara lärt sig det utantill... Jag blev godkänd hur som helst.


Idag ska jag sitta och skriva klart mina läxor i min ena järnvägskurs när jag egentligen vill och borde plugga till tentorna...

Ovido - Quiz & Flashcards