turist i tillvaron

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Tina - 14 september 2009 21:35

I torsdags åkte jag, Linda, Karin och Rasmus till Oskarshamn och SM. Jag fattar inte hur Rasmus gör, men han säger konstiga grejer precis hela tiden, och ibland är han till och med rolig :P Eftersom vi hade åkt i god tid, så passade vi på att träna lite på grannkartan. Vi blev inte besvikna :)


Helgen flöt på bra. Boendet var bra. Det var bra väder. Loppet på fredagen gick bra. Jag pluggade på lördagen. Vi spelade mycket Settlers :)


På lördag kväll var jag på dåligt humör, kunde inte somna, lyckades somna till slut, vaknade mitt i natten för att jag behövde kissa, hade svårt att somna om... Det var ingen utvilad eller glad Tina som vaknade söndag morgon. Dessutom blev det dåligt väder och det regnade när jag skulle värma upp, men på nåt sätt lyckades jag ändå tagga till och jag gjorde en stabil första sträcka och var inne bara 4 min efter täten. Det var riktigt kul!


Så sammanfattningsvis kan man säga att jag är nöjd med helgen, och riktigt taggad på att träna hårdare! Hårdare än nånsin, och bli bättre, utvecklas och ha ännu roligare!

Ovido - Quiz & Flashcards