turist i tillvaron

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Tina - 25 december 2009 11:48

Distans

Den 16:e december hade jag tänkt skriva om hur det gick på min sista tenta, om hur det gick när jag köpte julklappar, om hur nervös jag var inför möstringen, att jag ska jobba på ICA i jul och lite funderingar om vad jag ska göra på nyår.

Men sen blev det liksom inte av att jag skrev det där inlägget, och sen dog internet här hemma. Och nu är det den 25:e december och allt det där jag hade tänkt skriva känns väldigt avlägset och inaktuellt.


Skidor

För första gången på evigheter ligger det tillräckligt med snö i Sthlm för att det ska gå att åka skidor. Hur många gånger har jag varit ute och hackat? Inte en enda gång. Det känns inte okej. Jag önskar att jag hade nåt att skylla på. Om jag inte jobbar på söndag, så ska jag åka då. Det ska jag.


God jul och gott nytt år!

Ovido - Quiz & Flashcards