turist i tillvaron

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Tina - 12 december 2009 21:45

Nu är det lite snöflingor i luften iaf :) Det kanske blir jul i år också?


Ambitionen var ett långsamt gift
Du höll ut länge, men du föll till sist


I onsdags höll jag mitt tyskaföredrag. Det gick helt okej, så jag är nöjd :) På torsdagen gick jag hem lite tidigare från mekanik-övningen för att plugga inför tyskatentan som var i fredags. Jag gick in på Konsum i Kallhäll och köpte lite plugg- godis, som motiverare, men jag vet inte om det var så smart :P För det första så var det svårt att läsa högt med godis i munnen, för det andra så började jag ju må lite illa efter ett tag, och till sist blev jag väldigt trött när sockerdalen kom. Note to self: Gör inte om. Tentan gick ganska bra ändå :) Jag firade med att köra ett pass på gymmet, och att titta på idol :D I dag har det varit PLUGGARAS, och blir imorrn också. Trevlig helg :P



Min önskelista:

  • Cykellampor - just nu cyklar jag i mörkret känns det som. Farligt både för mig och medtrafikanter.
  • Halvårskort på Friskis - så att jag kan fortsätta biffa på gymmet i vår också :D
  • Röd och B-Sidor med Kent - så att skivsamlingen blir komplett.
  • Svart munktröja - min gamla försvann i München i somras :(
  • Termosmugg - så att jag kan dricka kaffe på tåget på morgonen.
  • World wide peace :P
Ovido - Quiz & Flashcards