turist i tillvaron

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Tina - 31 oktober 2009 19:00

Varning för tråkigt inlägg

Jag hade tänkt skriva nåt iförrigår, men sen fastnade jag med mina fackverksberäkningar, och det blev liksom inte av. Sen hade jag tänkt skriva nåt igår, och jag började skriva på ett inlägg men jag publicerade det aldrig...


Idag hade jag tänkt träna, men jag har inte blivit riktigt bra än, och jag ska springa Höstlunken imorrn, så jag behövde vila och bli ordenligt frisk. Jag tror att jag kommer kunna springa imorrn, men det känns lite hårt att börja med att springa 10 km orientering :P


Och på ett sätt var det bra att jag vilade idag, för då fick jag tid att skriva den där jävla tyska-uppsatsen som jag inte blir av med, men tror du att jag har gjort det eller? Nu är det iofs nästan 500 ord istället för 300, men det är ändå långt ifrån dom 1200 ord som uppsatsen ska vara...

Ovido - Quiz & Flashcards